@ work

panikade rejält när det bestämdes att jag ska sova hos A inatt igen. Inte över att sova där såklart utan mer över hur jag skulle ta mig dit så bekvämt och smidigt som möjligt både nu ikväll och imorgonbitti. Bestämde mig såklart för bilen för då undkommer jag det regn som jag misstänker och slipper gå hem i kylan imorgon samt att jag kan vara snäll att skjutsa honom till praktiken. (Jag är nog faktiskt för snäll ibland, det märktes igår)

IALLAFALL... paniken kom för att jag kom på att pappa snott min bil och ställt den på sitt jobb då han har jouren nu. Och inte skulle jag få låna deras bilen över kvällen och natten så det blev att slänga i både mig och A i bilen för att åka upp till Söderbergs med hondan, backa ut BMW, in med hondan och åka iväg med min trashade pärla till BMW. Skjutsade hem A och panikade hem för att göra iordning mig för dagens jobb. Och här är jag nu, haft en lektion och har nu hål i ca 45 min till innan nästa lektion börjar. Har 3 lektioner till idag och slutar alltså 20.45. Streetjazz, showdans och dancemix. Att de tär svinkallt i salarna måste jag också berätta. Stackars min 10-13åringar höll på att frysa ihjäl. Dumma element som vägrar bli varma. men jag håller ut, bara 4 timmar kvar. Sen drar jag till A.

jag vill ha pizza. massa bakismat. typ pizza. eller max. galet gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0