13 september

är det bara jag som tyker att 2009 har gått och säkert kommer fortsätta gå SJUKT fort? :O Det är precis som dom säger i Mysteriet på Greveholm; "vinter? Det var ju sommar nyss. Vart tog hösten vägen? Tänk, snart är det vår.." Jag vill inte att det ska bli vinter, gärna höst, men inte vinter. Det är jag inte redo för. Det får mer än gärna bli höst och absolut MER ÄN GÄRNA bli 16 oktober. Måste ringa bort till dom som har hand om lokalen och kolla ifall den är ledig då så man kan ha nånstans att fira sin födelsedag. Wuhu. satsar på samma kalas för förra året för detvar lyckat. mer än lyckat. tror jag. minns inte riktigt. av bilderna att döma så hade vi kul iallafall! Som sagt, vi satsar på det igen. 16 oktober är alltså ett datum ni ska hålla i minnet. inte boka nått!

idag är det jobb 15.00 - 21.00, känner mig lite krasslig så jag får ta det lugnt. Jag ska sova DIREKT efter kvällens dusch för det blir en tidigt måndagmorgon. Storebror vill ha skjuts till Kvarn, 06.00! tack för den..

men ja, vi hörs. CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0