15 september

jag har inte riktigt tid med nånting känns det som. Den timmar som jag är ledig gör jag stora försök att komma på mer och mer till alla grupper hela tiden och inte ens det orkar jag. Hotan har fortfarande inte gett sig och förkylningen är kvar. Känner mig inte sjuk men nånting håller mig tillbaka. Hurosmhelst så har jag inte tid för gissa vem som kommer jobba måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, söndag? JAG :D Alltså 6 av 7 dagar i veckan. Inte hela dagar och vissa timmar är bara på morgonen men iallafall, det ger mig pengar varje dag. Känns bra!

idag jobbar jag mellan 15.30 och 19.00. Barndans, showdans 7-9, showdans 10-13 och Showdans Ung/vux fortsättning. Klockan 19.00 tar jag rast och käkar lite för 20.00 är det dags för träning med showgruppen igen. Fortsätta på One Night Only och bara köra hårt inför uppvisningen den 26/9 på Ingelsta Shopping.

Kommer vara helt död ikväll så godnatt säger jag redan nu. CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0