16 september

tjululuulu!
det var segt att gå upp imorse men efter att ha snoozat både 4 och 5 gånger så tog jag mig upp till övervåningen för att skvätta kallt vatten i hela ansiktet och efter det så var jag minst sagt vaken. Sminkade om mig, käkade frukost och drog på mig träningskläderna. Satte mig på cykeln och försvann upp till NDC. 9:orna ramlade in en efter en och lektionen drog igång. Hade inte alls behövt vara nervös men fick säga ifrån en gång till en sån där negativ person som trodde hon kunde göra lite som hon ville. Suck.

Nu har jag duschat, sminkat om mig och bytt från träningskläder till en mer lite fin, vardagliga outfit för närsomhelst ska jag ringa Fredrik, stressa honom lite och hämta upp honom. Vi ska till Kolmården, utnyttja Stina's fribiljetter och bara ha en bra dag. Måste skynda. Hörs ikväll. Kameran följer med så bilder kommer också. CIAO FOR NOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0