17 september

att jag ens kommer ihåg det. en vacker dag kommer jag köra över dig. plocka ut dina tänder, trampa på dig och slå dig blodig. Om inte mamma hinner först och då vågar inte inte riktigt tänka på vad som kan hända. Vet inte om du ska vara mest rädd för mig eller henne men skulle jag vara tvungen att välja .. så väljer jag den sistnämnda. hursomhelst, grattis på födelsedagen. jävla idiot.

min mage gör jätte ont, ibland önskar man att man föddes till karl. Musklerna är helt slut efter flera timmars dans nere i Valdemarsvik och mitt huvud. Likaså gör mitt inflammerade pekfinger. Svullnaden har gått ner och det varar inte lika mycket längre men iallafall. Att ha ett finger som ser ut som en snorre, som min mor så fint uttryckte sig, är inte kul. Vackert är det inte heller. Skitsamma. Ska sova nu, klockan ringer 06.30 imorgon för 08.00 ska jag vara på NDC. 8:or från Djäknepark ramlar in då och vill dansa. Jag ska verkligen försöka vara snäll med det är inte lätt så tidigt på morgonen.

GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0