18 september

det blev en tiig morgon eftersom jag hade lektion med 8:or från Djäknepark. Så, 1 timme och 45 minuters discolektion och nog fan skulle man behöva höja rösten och säga ifrån på skarpen. Det är nått speciellt när man har skolklasser, man är på helspän hela tiden med tanke på att dom klassas som vanliga lektioner. Skriva ner uppförande, ta närvaro och frånvaro samt se till att alla är med hela tiden. Jag var helt slut efteråt, somnade mitt på dansgolvet när tjejerna gått ifrån lokalerna. Cyklade hem nöjd med att låsningen idag gick utan några problem.

Slängde mig i duschen, åt frukost och gosade med hunden. Städade iordning i källare och har nu gjort mig iordning. Ska bara fixa håret, dra på mig kläderna och packa ihop väskan. Ska röra mig mot resecentrum om ca en timme, ta pendeln mot Mjölby och där möta Linn och resten av Hjertsted-familjen. Ska bli kul att träffa den delen av släkten igen. Hur Linn och jag tillbringar kvällen återstår att se, ifall det blir en utgång i Linköping eller om vi stannar hemma med filmer, käk och skitsnack. Spelar inte mig nån rolle gentligen eftersom vi kommer tillbaka till Norrköping imorgon och då är det utgång planerat.

Som sagt, vi hörs imorgon. CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0