20 september

shit, dagar bara flyger fram. Livet går sjukt fort och närsomhelst har man väl fyllt 20, frat ett år med körkortet, alla jämn-gammla vänner är också 20 och helt plötsligt är det väl 2010. Dagarna går fort, och då ska vi inte ens snacka om timmarna. Känns som minuter, minuter känns som sekund och sekunder existerar inte ens. Jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Världen är lite och allt är IKEA's fel. (mer om det ikväll, kanske)

Här sitter jag och trycker i mig kexchoklad och BURN. Ska cykla upp till NDC närsom börjar jobbar 15.00 och är hemma igen strax efter 21.00. Vi hörs då, kanske. Om jag inte däckar på en gång, sjukt trött och en huvudvärk utan dess like. Men jag överlever. CIAO SÅ LÄNGE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0