21 september

hej och hå. min kropp börjar seriöst säga ifrån nu så det passar bra att skolorna i viken har studiedagar i veckorna så jag får vila lite ifrån både resor och danslektioner. Kroppen mår riktigt pissigt och då menar jag speciellt ryggen. Efter morgonens lektion med JohnBauer så ska den ifrån på skarpen och jag kunde inte resa mig ur soffan utan att fälla en tår. Ringde mamma som rådde mig att ringa Mika istället, han måste ha hört paniken i min röst för han bokade in mig på närmaste tiden, 13.30 imorgon. Tackar vi gudarna för.

skulle ha gått en sväng med både jonna och sara ikväll men jag måste ställa in det, jag pallar inte. Istället lycades jag lura med både maria, cyrus och niklas på bio. Ska äntligen få se "flickan som lekte med elden" och sen är det raka vägen hem till soffan och där ska jag ligga resten av kvällen. Endast vara social via msn och tycka synd om mig själv. Så aa, vi hörs på msn sen. CIAO!

e v a   s i m o n s   -   s i l l y   b o y

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0