23 september

Goddag!
Känner mig sådär .. lugn. Vilket resulterar i att jag mår riktigt bra. Sov oerhört skönt inatt trots att ryggen gjorde ont och varenda liten del av min kropp knäcktes så fort jag rörde mig. Sällskapet trodde jag skulle gå sönder närsomhelst och tyckte (som jag) synd om mig. Drog oss upp ur sängen när klockan ringde 07.15 för att cykla respektive gå mot jobbet respektive skolan.

Få elever idag, ganska skönt för jag hade ingen orka alls att hålla reda på 17 stycken när jag var trött samt att kroppen kändes grymt ostabil. 1,45 timme senare stod tjejerna i duschen och jag sov vid högtalarna. Vaknade upp av att dom ropade hejdå och jag stängde ner allt, låste och cyklade hem. Somnade i soffan och sov till 13.40 när Anna plingade på MSN för att kolla hur allting ter sig här i Norrköping i hennes frånvaro. Slängde mig i duschen, käkade och bara njöt av att inte behöva göra mig iornding för jobb.

Ska sminka mih lite snabbt nu och sedan sätta fart med bilen mot stan, hänta upp Sara, åka tilldansskolan och hämta tyg oh sedan sätta fart mot Åby där våra föräldrar ska fika och kolla på kök. Sara ska plugga och öva inför audition så jag ska vara hjälp och mentalt stöd. Får se hur kvällen slutar. " f ö r b e r e d   d i g   p å   d e t   v ä r s t a   -   h o p p a s   p å   d e t   b ä s t a "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0