26 september

herreminskapare.

fredagskvällen blev väldigt lugn. Vi låg i soffan och varvade mellan filmer och mys. Somnade skapligt tidigt faktiskt men vakna hundra gånger av att folk skicka sms. Jag blev galen medans sällskapet bara skrattade åt mig när jag blev flyförbannad när han drev med mig. "- Vart ska du? - Jag ska hem. - VAAA!?!?!?!"

Det var svårt at ta sig upp imorse. var helt slut och inte tagg alls för uppvisning men vi tog oss dit iallafall och dansade säkert 7-8 gånger. Anläggningen la av flera gånger vilket resulterade i att vi själva fick sjunga Beat It. Väldigt komiskt. Skönt att få vara hemma igen nu.

Närsomhelst klar för en kväll i dimman. Sminket är på, håret är fixat, ska fixa lite med drickan och sedan är det bara kläderna kvar. Jonna hämtar mig och Emma 19.00 till Moa där vi ska göra sista kollen innan vi försvinner till fredrik & fridas inflyttningsfest. Möter upp resten av gänget på Hugo's och sen är det bara röj som gäller. Jag är tagg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0