27 september

tackar fredrik & frida för en kanon-fest. Riktigt trevligt! Träffades massa nytt folk men även massa folk sen innan. Rasmus, Ante, Isabelle, Elvira, Matte, Jojje. Moa & jag tappade bort varann där nån gång på vägen men hittade varann i köket igen, fick jacob och polkagris mellan tuttarna vilket uppskattades av somliga medans andra mest undrade vad det var för slags inbjudan. "wanna taste?" HAHA! Fick skjuts ner till krogen, hamnade längst fram i kön direkt eftersom vi hittade micke och simon där. In på fribiljett, dirr till baren, en smäll på näsan och ett snabbt toalettbesök innan jag varvade mellan dansgolvet och uteserveringen. Bjöd på drinkar, shottade med Daniel, kramades med lisa, pussades med A och sedan gick vi hem.

hamnade på parkbänken utanför mig i drygt 1,5 timme innan vi tyckte att vi diskuterat klart och gick in, myste och tillslut somnade. Vaknade några timmar senare men gick inte ur sängen förrns mobilen ringde 13.40. "- du är ju mojje. - Ska du säga! Du är ju tydligen dum i huvudet." HAHA! Drog till jobbet när klockan började närma sig arbetstid och har varit där tills nu. Det enda jag har hunnit göra sen jag kom hem har varit att äta, prata med Sara och undrat (tillsammans med mor&far) vart fan fläskfilen tagit vägen. Ska sova närsomhelst för jag är trött. Ska upp skapligt imorgon, lektion med JohnBauer-elever 09.30-11.00. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0