30 september

ehm hej. lektionen idag gick riktigt bra men det tog ett tag innan vi kom igång. Alla låg på golvet, stretchade igång kroppen och bara segade innan vi kände att NU orkar vi sätta igång. Uppvärmning och styrka innan vi fortsatte dansa och hade riktigt kul. Trots att det är en väldigt tidigt lektion och det faktiskt är den enda lektionen jag har så är det verkligen värt det :)

Nu är jag hemma igen, jättetrött fast mätt och belåten. Kan inte bestämma mig för om jag ska sova en stund nu eller om jag ska duscha först. Det blir nog en tupplur framför Grey's Anatomy och SEN slänger jag mig i duschen. Gör sånt som man ska och sedan kommer jag stå instängd i garderoben fram tills Nina ringer. Jag kommer ha mina vanliga i-landsproblem som jag alltid har när vi ska ut. Ikväll är det Otten ONZDÁ som gäller. Jag, Nina och Maria ska chilla och bara dansa av oss. En drink eller två på Manésa innan vi drar dit. Ska bli en skön kväll och skönt att ha sällskap hem också :)

vi höres. hejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0