5 september

ja ni, igår var .. intressant. väldigt intressant.

Invigningen av NDC gick galant. Dock var Celine sur på mig i början och bara skrek när jag skulle passa henne medans Carro pratade i telefon och försökte styra upp hela dagen. Elise var lite busig och skulle bara ha kakor eller sitt nyinköpta paraply. Anna var redo för att ta emot folk och började hälla upp förfriskningar. Slutade med en skurhink och mopp för att få upp all kladdig skumpa som hamnade på golvet i entrén medans vi dansare satt inlåsta i danssalarna, redo för uppvisning. Annar gick allt bra.  Goda respons från alla olika håll och en cykeltur hem. Självklart i regnet.

Ellinor och jag satt i mitt kök och snackade skit och drygade i telefon i väntan på att Sofie skulle sluta jobba. En sväng till MAX där sofie inte fatta ett dugg och jag tänkte på ekonomin. Sen var det bara att åka hem och starta kvällen på riktigt. En flaska vin, en baccardi apple, musik och tända ljus på altanen. En gräshoppa, alldeles för många SMS och sedan blev det såklart en cigg med domdär pojkarna. tårar, bråk, viljan att slåss och kärleksförklaringar. Dom drog till krogen när vi fick besök av Sajj och compani. Volleybolldansen, dåliga skämt och, ja, dålig musik. Grabbarna kom tillbaka efter krogen och då förändrades allt. Sofie och jag smälte som smör i solsken. Spyor i händerna, leons potatismos, micheal jackson och somliga fick mysa. Hamnade i sängen 05.30 och upp igen 08.00 då sofie skulle tillbaks till jobbet. ja ni.. en sinnes kväll.

Lördag idag. Mest bara jobbat. Planerat lektioner och sådär eftersom imorgon drar vi igång på riktigt! :D Fått ytterliga jobb då jag ska ha hand om john Bauers danslektioner på dansskolan. TJOHEJ! men nu ska jag göra mig iordning för fest hos Sara. Pontus fyller år och det ska firas. Får se vad som dricks ikväll men en drink eller två slinker säkert ner. Vi ses på Hugo's! CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0