6 september

hej. nervösa Malin som skriver. ska väl egentligen börja med att tacka för igår. mycket trevligt. Gott käk och underbart trevliga människor hos Sara. diskussioner, dans och sms innan vi alla drog vidare till Hugo's där vi möte allt möjligt folk. Bla. Simon, Micke, Moa, Ellen, Sajj, Henke, Mogge, Elin, Marica, Jakob, Isse och Elvira. Mycket kul! Gjorde sällskap med Emil hem, som vanligt. Fyllekäk på MAX, som vanligt. Somnade gott.

Idag är det söndag. Mina känslor idag är blandade. Nedstämd eftersom jag ska ha min farväl-lunch med Anna på PAUS. Nervö för jag har fortfarande lite danser att jobba på och förväntansfull för att idag, klockan 15.00, har jag min första dansklass uppe på NDC. Ska bli sjukt kul och jag hoppas på peppade elever. Kör enda fram till 20.45 och jag hoppas på att jag då fortfarande har energi kvar i kroppen för att cykla bort till Anna och krama om henne en sista gång. Gillar inte att hon åker imorgon.

Bråttom nu, Anna kommer om ca 20 min. CIAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0