8 september

jävlar. jag visste att jag skulle vara trött och sliten med en träningsvärk ifårn helvetet men dethär är nästan löjligt. Jag kan knappt gå och mina muskler verkar hata mig. Huvudet känns 4 storlekar för stort och jag är trött så fort jag kliver innanför dörren här hemma. Söndagen var mest nervös och stressig, måndagen var tidigt och fundersam samt läskig då jag höll på att somna och (pga tröttheten) köra av vägen när jag körde ner till Viken. Lektionerna gick iallafall bra och någotsådär smärtfritt. Helt hyper påväg hem efter att ha hävt 3 redbull. Idag (tisdag) blev det många timmar i sängen, orkade inte ta mig upp. Fick istället stressa som en tok för att hinna upp till barndansen. Glömt blocket i Viken, haft sönder mina (eller aa, mammas) tights samt fått bort Julia's sträckning. Min ac-hosta blir inte bättre utan bara värre. Inte okej. Jag får damp. Får hoppas på att den försvinner snart så jag kan börja träna utan problem.

Showgruppens första träning för säsongen drog igång idag. Fett skönt och sjukt kul. Tränade på en dans som är ny för mig, sandra och sara men gammal för de andra som aldrig försvann till E-tuna. Hursomhelst så är den showig som fan och en rejäl fart i. Precis så som vi vill ha det. Hoppas på att vår positiva känsla hålls kvar nu. Uppvisning på Ingelsta Shopping 26/9.

imorgon är jag ledig. då ska jag tvätta och vänta på att mor och far kommer hem. hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0