måndag 22.47

helt ärligt så blev jag lite besviken på filmen vi såg. Visst att den var bra och vi satt på helspänn flera gånger så var den ändå ganska utdragen och ett väldigt plötsligt slut. Förstod inte riktigt varför? jaha, vad hände sen då? 1:an är bättre enligt mig, 2:a är bra och jag väntar spänt på nästa uppföljare. Men kul hade vi eftersom vi lyckades skratta oss igenom större delen av filmen (trots att Cyrus ledsna vän gick hem innan den knappt börjat) och det uppskattades inte av folket framför, vid sidorna och bakom oss. Men det var det värt. Om jag har träningsvärk i magen imorgon så beror det på mia och cyrus. (eller de 150 sit-ups vi gjorde på träningen)

hemma är jag nu. chillar i soffan och skrattar mig fördärvad åt Roast på Berns. Tyvärr snart slut men då fortsätter jag skratta åt Seinfield. Ska försöka hålla mig vaken ganska länge ikväll så jag verkligen får sova ut imorgon för imorgon jobbar jag länge. 15.30 - 20.00 + egen träning. Ska hinna upp till massageakademin och få laserbehandling samt massage av Mika innan Josi kommer in och knäcker tillbaka ryggen, nacken och bäckenet till sin rätta plats. men det är imorgon, vi hörs då. HEJDÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0