00.08

mycket nöjd med denna tisdag. Behandlingen var mycket bättre idag, gjorde inte lika ont och knakade inte alls lika mycket. Lektionerna flöt på riktigt bra förutom det faktum att mina 3-4åringar var jättetrötta och lite gnälliga men det gick bättre när dom fick dansa och sjunga (läs: skrika) till "Huvud, axlar, knän och tår". Egna träningen gick kanon och vi dammade av stol-dansen. Hade sjukt kul och det märks att vi faktiskt är en av de "bättre" grupperna när vi satte hela dansen på mindre än 60 minuter. Good work, tjejer!

hemma nu. degar i soffan och är social via msn. tryckt i mig mackor, ägg och en himla massa vatten. Ska sova närsom för jag ska upp redan 07.30 imorgon, lektion med Djäkne 08.00 till 09.45 och sen är jag ledig hela dagen. Inte göra ett skit utan bara taggad inför kvällen. Jag, Nina och Maria ska göra norrköpings klubbliv osäkert. Otten ONZDÀ har tema: Alice i Underlandet.

skitsamma nu. godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0