hemma igen.

har varit hemma ett tag, degat som en degklump i soffan.

6 timmar var jag uppe på NDC idag, 4 lektioner av streetjazz och dancemix som har resulterat i en helt slut kropp och själ samt en förbannad rygg. Väldigt givande lektioner med ungar som var sugna på att lära sig mer och mer för varje minut som gick. En väldigt rolig sista lektion med dancemix ung/vux. Fick barndansskivan och appren ifrån Caroline så jag satt hela håltimmen och lyssna på barnmusik. Varför var inte Jonna där? Hon och jag hade rockat fett till den skivan. Haha! Skrev på kvittenspapper och hämtade ut egna nyklar till lokalerna. Känns bra! Låste tillsammans med Anna, hon lyckades klämma fingrarna i medborgarskolans skylt men det glömde hon bort lika snabbt när hon kom på att hon hade ju faktiskt köpt ny bil. Och den ska strassas. Anna och jag på höstlovet. HAHA!

nu ska jag faktiskt sova. Ska upp snart igen för jag har lovat bort mig som skjuts till storebror imorgnbitti. 06.00 för att vara exakt (!!!!) Han ska till Kvarn och tåget är fuckade så jag ställer snällt upp. Jag är nog världens bästa lillasyster, på riktigt. Måste ganska snabbt tillbaka till stan för att hinna käka frukost och förbereda mig innan det är dags för john-bauer-elever igen. Vi hörs efter det. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0