Ikväll gör jag Anna stolt!

jag och håkan jobbar vidare på vårat förhållande. Jag faller mer och mer fast mest för Anna's skull. Jag skulle ge väldigt mycket att få sitta med henne, en kopp thé och lyssna på Kung Håkan en hel kväll tills natt blir dag och dag blir natt igen. När vi bara snöade bort. Saknar dig, banan.

och jag vet att allt är falskt och bedrägeri
men det struntar jag i,
för vi dansar och du har så mjuka läppar. - Kom igen Lena

du stod i dörren och sa:
"är dethär allt du blir så dör jag"
Lillebror, bli aldrig som jag. - Känn ingen sorg för mig Göteborg

Så säg det och få det gjort.
det finns bara ett enda sätt att brinna upp - För en lång, lång tid

vi är inte såna,
som i slutet,
får varann. - Nu kan du få mig så lätt

och jag ramlar in på nått diskotek
och så ramlar jag ut så vitt jag vet.
jag ramlar omkull och tog mig upp
och sen, ramlar jag omkull igen. - Ramlar

vad jag bryr mig om är att se,
som i slowmotion när du går sönder
inuti. Så som jag gjorde det. - kärlek är ett brev skickat tusen gånger

jag hatar att jag älskar dig och
jag älskar dig så mycket att jag hatar mig.


Kommentarer
Postat av: Anna

Du är bäst min fina Malin! Jag hoppas att du och Håkan får ett långt och lyckligt liv tillsammans :) När jag kommer hem så måste vi dricka te tillsammans!

2009-09-24 @ 08:25:35
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0