löning.

och vad passar då bättre än en sväng på Ingelsta med Maria? Nae jag kan då inte komma på något bättre. Det blev en sväng i några affärer, lunch och ytterligare en sväng runt om Ingelsta Shopping. Min lön hade ramlat in och jag kände att jag hade faktiskt råd och lust att göra av med pengar. Det var länge sen så idag fick detta följa med mig hem.

en grå kofta. 199kr från Gina
en svart kofta 149kr från Gina
svarta leggings 99kr från Gina
svart basiclinne 99kr från Gina
lila trosor 49.50kr från Gina
svarta trosor 49.50kr från Gina
rosa trosor 49.50kr från Gina
BH 99kr från H&M
matchande trosor 49.50kr från H&M
dj-halsband 99kr från JC
hörlur-halsband 99kr från JC
svart/guld armband 79kr från JC

hemma igen nu, mormor har varit här och hjälpt mig fixa med kläderna inför morgonsdagens dansuppvisnings på Ingelsta Shopping. Sitter nu bara här och ser på My Super Sweet 16. Hatar't och hatar fjortisarna men men, dom får väl göra som dom vill. Jag tänker göra som jag vill och ikväll speciellt. Håller tummarna. Taggar inför imorgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0