morgonens absoluta höjdpunkt.

en natt av nästintill ingen sömn alls. Har haft en släng av nånting som liknar en urinvägsinfektion vilket resulterade i att jag vaknade 02.30, grymt kissnödig och sprang upp till toan och där satt jag. Hade sjukt ont och bara väntade på att det skulle "gå över". Funkade inte förrns klockan var 04.30, då la jag mig i soffan och höll tummarna för att få sova någon timme iallafall. 07.30 stod morsan över mig och krävde skjuts till jobbet. Jag hade inget annat val.

Nu är jag iallafall hemma igen, mår bra, har inte ont, mätt och belåten. Ser på The Voice och skrattar ihjäl mig åt Jakobs och Jingelmannens rapattack. Det absolut roligaste som händer på morgonen! Morgonens rapattack gick till Kissie som solar alldeles för mycket. Hon fick en version av Katy Perry - Hot n' cold men de enda ord jag hör just nu är jakob's "SOLARIE-BRUN, SOLARIE-BRUN" haha! Jag ska tuba och hitta massa fler. Lägga in dom på bloggen och föralltid skratta åt folk som blir hånade i tv. Ha! skadeglädjen är den enda sanna glädjen.

Nu ska jag ta bilen (eftersom det är så tråkigt väder idag och jag vågar inte bli kall) till jobbet och ha lektion med JohnBauer-elever mellan 09.30 - 11.00. Efteråt måste jag jobba här hemma en stund, komma på nånting till ungarna i viken och sedan åka dit. så, vi hörs. hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0