onsdag 17.19

Blev det något Kolmården? Nej. Fy på mig som hade glömt att djurparken endast har öppet på helgerna nu. haha. Får bli nån annan helg helt enkelt. Istället styrde vi bilen mot Linköping. Käkade lunch på burgerking och sedan böev det bilen igen för ett försök om att hitta Gamla Linköping. Gick lite sisådär trots att vi följde skyltar. 45 minuter senare gav vi upp och bad om hjälp på en 7eleven.

- Du hittar inte till Gamla Linköping? Eller.. det gör du säkert?
- Jodå, du kör bara..
- Du har ingen karta?
- Jo men jag ska förklara först.
Kör tillbaka, i rondellen kör du mot Gamla Linköping.
- Jag behöver ingen karta..

vandrade genom gamla stan, letade som tokar efter Chokladboden ("hur ska vi hitta ut? Vi hittar ju knappt in!") och efeter skrik ifrån Fredrik så stod vi tillslut inne i affären och undrade vilka lådår och påsar som skulle få följa med oss hem. En hel del fick plats i väskan. MUMS!

Jag är hemma igen nu, gottar i mig romerska bågar och kexchoklad. Ska nog inte göra ett skit ikväll. Inte jobba, inte träffa nån. Bara njuta av att ha soffan för mig själv hela tiden. Pappa ska minsann inte få se nån sport här inte! ICKE! min soffa!


Kommentarer
Postat av: Cyrus

Du ska ut i helgen gumman!

2009-09-16 @ 20:01:54
URL: http://aryaee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0