tisdag 23.26

nae, jag hinner och orkar skriva lite till trots att min kropp skriker GÅ OCH LÄGG DIG KVINNA så säger mitt huvud NEJ MALIN, DU VILL SE SEINFIELD! tyvärr verkar min kropp vinna då mitt huvud kommer på att jag faktiskt ska upp 06.30 imorgonbitti. 08.00 komemr det vara fullt med djäkne-9:or på NDC och dom ska tydligen vara .. speciella så jag är lite nervös och måste vara på alerten hela tiden. Därför kanske det är ags att sova men den där duschen gjorde mig pigg. Det gjorde också de skratt som mor & jag har skrattat när vi såg på Hell's Kitchen.

på tal om skrattat..
Ellen fick mig att skratta som en idiot på kvällens träning.
"AAAJ. åååååh! *applåder*" HAHA! :D

imorgon blir det även Kolmården på fri-biljetter med Fredrik. Man har ju kontaker så imorgon är det han och jag som styr Kolmården med järnhand (brainhand?) ha! Ska hursomhelst bli riktigt kul att gå runt där med en bästa vän och bara kolla på alla djur. Håller tummarna för fint väder! Nu ska jag faktiskt sova. NU säger jag godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0