mat

jag har snöat in mig totalt.
varierad kost är inte min grej.
rostade mackor och vatten till frukost.
vita bönor och vatten till lunch.
nudlar och vatten till middag.
rostade mackor och vatten till kvällsmat.
skulle kunna tro att jag är en fattig student.
men jag tycker faktiskt att det är riktigt gott.
jag tycker iallafall jag är duktig som dricker mer vatten än nånsin.

samtidigt försöker jag äta var 3 timme och det är svårare än vad man tror med tanke på att man sällan är hungrig med endast 3 timmars mellanrum. Känns som att det enda man gör är att äta. Men men, mer mat = mer energi och det är något som jag verkligen behöver. Man vill ju ha muskler och för att få dom så krävs det bränsle. tycker iallafall att jag är duktig som äter. För ett år sen hade jag levt på frukost.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0