00.40

det blev en kunglig middag. kyckling-nudlar, svamp och gurka. Ett glass juice på det och mandariner till efterrätt. Träffade Nina i kassan på Willy's, såg på finalen av SYTYCD (jeanine vann. känns sådär när jag höll på i första hand på Kayla och sedan Brandon men men, hon är grym) samtidigt som jag förde nervösa konversationer på msn och visade bilder ifrån cypern. Maria har gått hem nu och jag lyssnar på min dagliga dos av DBA. underbart. Samtidigt är jag glad att mitt samvete känns hundra gånger lättare och imorgon blir det nog ännu bättre då det blir fika vid färjagården med sofie och ellinor.

hade tänkt vara vaken länge men det verkar inte bli så. är trött. vill sova. dock oerhört nyfiken på vad som skulle hända på msn om jag håller mig vaken. inte särskilt mycket om jag tänker efter. inte ikväll. han förtjänar det. idiot. haha. jag älskar uppdelade texter

godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0