02.03

första dagen på mitt nya liv. eller aa, hur länge det nu håller på. hemma är jag igen iallafall. en jävligt aktiv dag. lunch med Anna, egen träning uppe på NDC, 4 lektioner, en cykeltur hem, en macka, telefonsamtal och ännu en cykeltur. Hamnade hemma hos Anna där det bjöds på mat, kladdkaka och en massa thé. Ännu mer mys och skitsnack. Skulle inte bli sent men Anna, Klara, Angelika och Erika är alldeles för trevliga för att åka därifrån. Tvingade mig själv att trampa hemmåt 01.15. Kramade Anna länge hejdå och sen var cykeln min enda vän. ipoden och black eyed peas med "i got feeling" gjorde goda försök och var väl egentligen en del av det men att cykla var förbannat skönt.

hemma nu.
borde sova.
jobb imorgonbitti.
09.30 - 11.00 på NDC
John Bauer-gymnasiet.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0