1 september

goddagens. jag är helt slut. inte så pass att jag känner mig sjuk (ifall någon undrar) men trött är jag. Förstår inte varför med tanke på att jag inte gjorde ett skit på hela dagen. Slappade i soffan, la upp cypern-kort på BDB och bara softade fram till det att Carro messade och ville ha hjälp uppe på NDC. självklart åkte jag upp och fixade med bord och saker som skulle in på kontoret. skrattade åt lilla Celine som låg och skrek efter mamma på sin filt på golvet och sedan ramlade tjejerna in och vi tränade ett par gånger innan vi bestämde kläder och frisyr och sedan blev det avfärd mot Stadium Arena för uppvisning på ungdomsbasketens invigning. Min bil vägrade backa som jag ville så jag fick, pinsamt nog, be om hjälp. Glömde helt bort mitt skadade knä under uppvisningen (dumt gjort!) och det gjorde ont när vi slängde oss ner på golvet. självklart på knä. aj. Åkte hem och möttes av mor, far, hund, wilhelmsson's och stina. Det var fik och hår-salong på en och samma gång. Sandra gjorde dom fina i håret medans vi andra diskuterade dans och cypern. Snuskiga sms och en hund som var beroende av uppmärksamhet. okej, det kanske inte är så konstigt att jag är trött iallafall.

vill sova nu men kan inte. Mor och far åker om ca en timme till Grekland och jag kan lika gärna sitta vaken och säga hejdå när dom åker än att dom ska väcka mig och hålla på att träla. inte coolt. jaja, får se hur jag gör. det är åtminstonde några minuter kvar på SYTYCD som jag ska se klart innan jag gör nånting annat. Så, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0