09.09.09

Godmorgon världen.

jag har hostat HELA natten så det är inte konstigt att jag har ont i halsen och lungorna. Så, här sitter jag och häver i mig vattenflaska efter vattenflaska samtidigt som jag varvar med choklad för ge halsen något lent. Är ledig idag så ingen stress finns i mig. Ska dock börja göra mig iordning ganska snart iallafall för att cykla upp till stan, möta Sara på MQ och vi ska gemensamt traska till Pastasnäckan för en lunch ihop. Ska bli trevligt med lite kvalitetstid, det var länge sen.

i eftermiddag blir det chill i soffan med massa thé så halsen kanske känns lite bätttre. Kan ju hoppas iallafall. Fortsätta planera lektioner och koreografera i väntan på att mor & far kommer hem igen från sin greklands-resa. Vi hörs! CIAO.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0