12 september

igår gick mitt bankomatkort varmt och det för att jag ville. Nina bjöd på vin när vi satt här hemma och bara tog det lugnt och njöt av varandras sällskap. Diskuterade allt ifrån lesbiska realationer till USA till religion. Såna dära vuxna grejer innan vi kände att drinkarna och dansgolvet ropade på oss så vi drog till Manésa. En hawaiian blue och en daquari raspberry slank ner i min hals utan problem medans Nina nöjde sig med ett glas vitt. Sossar och brats. En Ida Nilsson som är hemma över helgen ifrån skåneland. Robin och Sara gjorde oss sällskap och en vandring mot Otten där det var låång kö. Stå längst bak? Nej nej. man går på vänster sidan, hälsar på den person man känner som står så pass långt fram det bara går och sedan är man inne lite snabbare än dom andra man nyss gick förbi. En vodka sour och en himla massa dans. Mys på uteserveringen och ett blatteträsk som sara så fint uttryckte sig. haha! Nina och jag stannade tills klockan slog 02.55 och då klarade inte mina fötter mer. Övervägde taxi men icke, Kenny övertalade mig att gå så det var bara att traska. Det blev barfota men det var inte myket skönare då det var grus överallt. hade iallafall väldigt roligt när jag gick hem :P slocknade i mamma's säng tillsammans med hunden. Mysigt som fan!

ikväll blir det mys hemma hos Ida men tror inte jag drar ut efter det. Det får bli lugnt eftersom jag har jobb imorgon och samtidigt vill spara pengar. Nästa helg drar jag till mjölby för att hälsa på kusiner och då vankas det utgång i linköping. Kanske tillochmed en utgång här i norrköping på lördagen om jag kan övertala Linn till det. Skulle vara väldigt kul :) Nae, nu ska jag käka frukost! BYE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0