00.35

sådär.
ledighet.
eller "ledighet"
för jag har en del att göra.
träningar
uppvisning
koreografera klart danser.
planera avslutning
och ha lektioner på Öppet Hus.
ska även lära mig breaka.
+ ragga och house.
kan bli intressant.
skönt ska det bli.
att vara ledig.
vi på NDC vet inte riktigt vad det betyder.
värt ett försök iallafall.

lektionerna i viken gick bra.
trots en jävla massa tjafs.
markus fick skjuts till stan
sen drog jag till marby.
faster bjöd på god mat.
och resten av folket bjöd på skratt.
vi fick kramp i magen.
ville inte åka hem.
men hemma är jag.

måste sova.
ska upp skapligt.
träning 10.00
tvätta 12-16
städa och fixa.
för sen är vi på't.
dricka och utgång.
tjohej.
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0