00.39

trodde att söndagen skulle bli seg.
men icke. den fick en snabb start.
för när jag ringde var cyrus med fredrik.
fredrik har kommit hem. glad tjej.
så jag åt lunch med dom.
och blev bjuden på fika.
diskuterade vår nya livsfilosofi. ae.
fick höra allt om italien.
och mobbad blev man.
allt var i sin vanliga ordning igen.

fick halvt springa till jobbet.
och 6 timmar senare var jag hungrig och arg.
så det blev pizza och asmycket skratt.
jag, sosso, sadde, palle och ante.
"MEN SÅ BLEV DET INTE DET!"
vi kommer iallafall leva länge.

hemma nu.
ett långt telefonsamtal.
och en lång msn-konversation.
en dubbel sådan.
sova snart.
ny vecka imorgon.
ifal ni har missat det.
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0