1 april

idag gäller det att vara på sin vakt.
men det ska bli kul att se hur lura man blir.
ungarna i viken lär lyckas.
jag är ju faktiskt ganska lättlurad.

onsdagen blev en heldag med ante & raz.
hade bloggen haft en gilla-knapp hade jag redan tryckt.
efter badhuset blev det pizza&film-kväll.
moa, maria och sara kom förbi. GLAD TJEJ.
kändes bra att träffa mia igen.
hon fick tillochmed ligga i mitt knä. DEN NI!
con-air, ice age 2 och black hawk down.
jag snarka lite.
tack för en toppendag, grabbar.

torsdag idag.
ska strax iväg till jobbet för lektion med JB.
praktik-möte med emma och julia.
sen hem till morföräldrarna.
dom bjuder på pannkakor.
ska bli trevligt. ska bli gott.
OM NOM NOM.

Kommentarer
Postat av: maria

det var mysigt i ditt knä :D

2010-04-01 @ 12:28:36
URL: http://mariakindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0