14 april

inte mkt till uppdatering.

tisdagen var som den brukar.
uppbokad.
egna träningen tog död på mig.
benen gjorde fett ont.
sov gott när jag kom hem iallafall.

började dagen med en lektion med djäkne 9:or.
sen blev det stress för fulla muggar.
en spontan resa till malmö inplanerades.
så, sadde hämtade mig.
och vi hämtade robin och stephanie för att börja resan.

det var kul.
Lite långt och till vissa delar långtråkigt
men överlag så hade vi trevligt.
har on-nom:at oss genom halva sverige.
frågat om DRICKA?!
slagit varandra gula och blå pga alla gula bilar.
rekomenderas inte nere i skåne där både bilar,
bussar och andra ting är gult.
dom har även gröna bussar och lila tåg.

nu är vi hemma igen.
helt slut.
jag ska sova nu.
en hel dag imorgon.
godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0