16 april

gillar verkligen gårdagen.
efter att ha jobbat och gjort mig iordning så drog jag runt.
hämtade upp sofia, en snabb sväng på stan.
innan vi mötte upp sara och anna för en lunch i solen.
sadde och stina mötte upp för glass och ytterligare solsken.
jag fick ju skratta iallafall. Eller hur, Sofia? ;D
vemod när jag behövde åka till jobbet.
men det gick bra.

sällskapssjuk tjej påväg hem.
maria svarade inte :O LEVER DU?!
(paus för att läsa maria's blogg)
jaha, personalfest. Då förstår jag :P haha!

hursomhelst..
hämtade upp sofia igen och hon fick följa med till päronen.
vuxenpoäng till oss som deklarerade.
hem igen. mötte palle. kollade soltaket.
fett nice. kommer tillbringa många kvällar där.

fredag idag.
bajsväder.
men vi SKA grilla ikväll.
möt oss i abborreberg efter 17.00.
åker hem från jobbet nu.
hejdå!

oj, så mycket text det blev..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0