3 april

det var tydligen hårdare än vad jag trodde igår.
visst var man rund under fötterna men inte så farligt.
trodde jag.
huvudet sa nått annat när jag vakna.
med sara och stina i soffan.
sadde och sosso brevid mig i sängen.
tack alla. jag hade riktigt kul.
undrar dock vem smartskaftet var.
den som satte på spisplattan.
när det låg en systemetpåse på.
min spis är blå nu.
hursomhelst. tack iallafall :)
alkohol, fina vänner och dans slår aldrig fel.

när folket hade åkt slockande jag i soffan.
och sov till nu.
måste städa undan alla glas snart.
stannar hemma idag.
film och bakismat.
får se vilka som gör mig sällskap.

söndag imorgon.
känns bra.
ledig. men uppvisning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0