4 april

igår blev det farligt lugnt.
hade jag tagit det mer lugnt hade de kunnat dödsförklara mig.
mådde inge vidare då jag var både bakis och nada sömn.
så jag sova hela dagen.
sadde, sosso och sofie kom förbi på pizza och film.
cyrus, palle och johannes joina en stund.
folk åkte hem.
andra drog till krogen.
jag blev ensam. men inte länge.
:)

inatt har jag sovit bra.
nästa för bra.
parkeringsböter. uups.
chillar frukost nu.
packa väskan och göra mig iordning.
äta hos mor & far.
sen är det dags för uppvisning.
missa inte!

efter detta kommer det upp ett en dag försenad grattis-inlägg.
vill dock påpeka att jag grattade henne igår men inte i bloggen.
jag menar, hon är ingen människa som man glömmer bort :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0