"i want your ghost!"

lyckad uppvisning.
väldigt lyckad faktiskt.
nära, kära.
vänner och familj.
så mycket känslor.
dans <3
och dendär hostande människan.
duktiga var vi iallafall.
och jag grät inte.
även fast jag kanske ville.
stolt att vara NDC.
det är jag. mycket stolt.

resten av kvällens har spenderats med vänner.
sara. cyrus. sosso. sofie. och sadde.
när vi inte ville sitta hemma mer så drog vi.
halvvägs till linköping.
till löfstad slott.
mitt i natten.
för att leta spöken.
hittade inga spöken.
besvikna blev vi.
men kul var det.

bestämde nyss sjukaste grejen.
jag kan inte ens berätta.
inte för nån.
inte än.
galet.
att JAG ens går med på det.
skumt.
men men..
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0