pass out

jättetrött tjej somnade typ i soffan efter träningen.
med telefonen vid örat.
hade vart mysigt att vara hos mia med moa och anna.
men min kropp tyckte tydligen att soffan var mysigare.
tur att jag får träffa dom imorgon.
då är det dejt.
traditionellt på Fräcka.
efter min modern-dans-träning.

hursomhelst så gick tisdagen segt men bra.
hade telefonvakt på jobbet en stund.
att folk kan vara så sura för ingenting.
och det är tydligen vårat fel att biljetterna tar slut.
jo men vi bygger ut louis de geer. lugnt.
träningen gick bra.
taggar 12 juni nu.

btw så är jag rosenrasande.
rent av förbannad.
allt man har försökt för att hjälpa.
tydligen helt i onödan?
KUL.
eller KUK.
välj själv.
*trycker på sluta-tycka-synd-om-knappen*

Kommentarer
Postat av: Any Banany

Vi hade gärna haft dig med vännen! Men vi ses ikväll! :)

2010-04-28 @ 06:38:31
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0