00.09

hemskt trött tjej som skriver.
sov för länge imorse.
hann ju knappt vakna till liv innan jag började jobba.
eleverna jobbade bra idag.
alla blev klara och vi kom igång med avslutningen.

mötte upp grabbarna cyrus, amir, sadde och palle efteråt.
käkade och körde runt.
eller.. sadde körde min bil.
jag chillade i framsätet.
cyrus och palle stod för musikalisk underhållning.
"HELA LANDSKRONA HATAR POLISEN!"
sadde var borta i huvudet när han körde hem oss.
vi hamna halvvägs till lindö och ut på flygplatsen.
men men, det är ju kul att åka bil ändå.

jag är hemma nu.
ser på south park.
där snackar vi beroendeframkallande.
sen ska jag sova.
måndag imorgon.
då är vi på't igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0