03.19

små stunder med sina vänner uppskattas verkligen.
för även om man inte gör nått speciellt så trivs man.
som ikväll så bjöds på nått så enkelt godis, läsk och tecknad film.
en liten nostalgi-tripp tillbaka till korfu och cypern.
jag imponerade stort under disneylåtar-tävlingen.
och så lite youtube, såklart.

hemma nu.
lyckats övertala både palle och davve att se på film här.
jag behövde verkligen röja upp här hemma.
(mormor kommer på besök tiigt imorgon!)
så, dom får sällskapa med film medans jag diskar och städar.
det verkar som att vi dygnar inatt också.
galet.
nu har jag vänt på dygnet aaaaalllllddddeeelllleeeesss för mycket.

imorgon är det mycket att göra:
tvätta fönster och storstäda med mormor.
bjuda mor på lunch.
beställa tattoo tid med Palle.
träna med Davidsson (?)

tillsvidare, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0