1 augusti

jag säger det varenda gång en ny månad början.
men det är sant.
tiden går så fort.
09 gick fort men det är ingenting i jämnförelse med detta år.
det var ju nyss jag vakna i erik's soffa på nyårsdagen.
mycket har förändrats. mycket är sig fortfarade likt.
jag gillar't faktiskt.

igår var en värdelös dag.
det bästa var timme jag tillbringade med sara, ida och tobbe.
på en brygga i Lindö med glass och många skratt.
tack vänner, ni är bäst.
sen var jag bara hemma.
sms:en från förr fortsatte att ramla in.
men inget från den jag faktiskt ville ha från.
håller tummarna för idag.

idag ska jag dansa.
dansa dansa dansa dansa.
söderlund är på och förhoppningsvis Frediksson också.

DÅ SES VI.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0