17 augusti

gårkvällen blev supermysig.
sara och jag tog en promenad i regnet hem till lagerlunda.
grillade hamburgare och diskuterade tillsammans med våra päron.
allt mellan mattor, tvillingar och logdanser.
bilen bort till Anna för hallongpaj och fina vänner.
vi har nog vuxit upp på riktigt nu.
våra diskussioner handlade om priser på willys och jobbiga kunder.
jag berättade om mina upplevelser i helgen och emma om sin nya crush.
sara om norge och anna om göteborg.
moa om bosse och även daniella om bosse.

idag är det tisdag.
jag har sett fram emot det hela veckan.
äntligen är det träning igen.
inför augustifesten :)

Får se vart kvällen tar mig sen. BAI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0