19.55

sofie och jag älskar att dansa.
men mer älskar vi nog att prata.
med varann. om varann. 
speciellt om pojkar.
vi lyckas alltid ha nått nytt att berätta.
sofie. du är bäst.

Anna är också bäst.
hon bjöd hem mig på fika.
kvinnan hade bakat hjärtformade blåbärspajer.
och ville höra allt om mitt liv.
och hjälpte gjorde hon.
min klippa.
hur ska de gå?
när du flyttar så långt bort? :(

när jag ändå hade anna i mitt sällskap passade jag på att storhandla.
nu har jag hur mycket mat som helst.
huuuuur mycket som heeeelst.
och 1373 kr fattigare.
mycket värt.

nu; mot söderlund för film och chill.


Kommentarer
Postat av: Philliplene

Hi, your homepage looks really good and gives great information! Anyway, nice job. Keep it up please!!! My best wishes to you all!

2011-03-09 @ 16:06:51
URL: http://philliplene.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0