4 augusti

igår gick smärtfritt förbi.
tog mig äntligen till arbetsförmedlingen.
datorn ville ha 7000 R i min inskrivning.
särade på en ko och lagade mat med palle.
såg på dead silence och meckade med bilen.
om du säger "vad var det jag sa?" så skjuter jag dig.
filmkväll hos sofie, blood in - blood out.
brorsan fixade dejt åt mig, messade med robin från stockholm.
gjorde jennies svenskaläxa.
lägg av uttropstecken jag vill gå hem komma tjöt hon punkt
han köpte smör komma bröd komma och mjölk punkt

väl hemma igen blev det frosties och hem till midgård.
sen somnade jag som en nybadad bebis.

idag är det onsdag.
onsdagsklubben på hugo.
då ses vi där!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0