kära lilla mamma

min mamma har snappat upp vuxenpoäng.
varenda gång hon berättar nått hon tycker jag ska göra,
så kallar hon det för vuxenpoäng.
som att jag automtiskt då bara ska vilja göra det.
men icke. mest bara för att det är mamma som sa det.
igår fick jag valkortet (!!!!!)
inte ett dugg intresserad eller insatt.
mamma kallade vuxenpoäng.
"mhmm" sa jag och fortsatte kolla igenom övrig post.
frågetecken när jag såg annat kuvert med mitt namn.
öppna och log mot mamma.

"valkortet kan slänga sig i väggen.
det HÄR är vuxenpoäng"

coop medmera-kort..

Kommentarer
Postat av: Anna

Coop Medmera! Underbart! <3



Men du, oavsett om det är vuxet eller barnsligt eller bara en tråkig grej - du måste bara gå och rösta! Det är okej att rösta blankt men du måste faktiskt rösta.

2010-08-31 @ 09:53:32
URL: http://hattifnattanna.blogg.se/
Postat av: Kissnisse

Fy fasen så barnsligt du resonerar. Skärp dig för fan.

2010-08-31 @ 12:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0