one time

Jag trodde aldrig att jag kunde gå genom eld.
Jag trodde aldrig att jag skulle klara av den brännan.
Jag hade aldrig styrkan att klättra högre
tills jag nådde gränsen av ingen återvändo.
Och det går inte att vända tillbaka
när ditt hjärta är under attack.
Kommer ge allt jag har.
det är mitt öde.

Jag kommer aldrig säga aldrig, nej.
Jag kommer föralltid att kämpa, för att få det rätt.
När du trycker ner mig
så kommer jag inte stanna där nere.
Reser mig igen.
säger aldrig aldrig.
kommer aldrig säga det.

Trodde aldrig att jag skulle känna sån styrka.
Jag trodde aldrig att jag skulle känna mig så fri.
Jag är stark nog att klättra uppför det högsta tornet.
Och jag är snabb nog att springa över havet.
För det finns ingen återvändo.
När ditt hjärta är under attack.
Kommer ge allt jag har.
För dethär är mitt öde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0