skör som glas

i somras, alltså för flera veckor sedan,
när jag och söderlund var på hugo så lyckades jag trampa på ett glas.
resulterade i en glasbit i tån, tårar, vakter och max istället för akuten.
på sportscamp bad jag sjuksköterskan kolla och hon konstaterade
att glasbiten var borta. Men att det kunde göra ont pga infektion.
infektionen har hållt i sig. ordentligt.
igår kollade mamma och hon satte plåster med alsolsprit.
idag tog jag bort det. sved och härjade.
vad hittar jag i foten?
mycket riktigt.
glasbiten.
jävla fitta till sjuksköterska.

så, ett hål rakt in i tån.
sexigt.

nu väntar jag på telefonsamtal från vårdcentralen.
mamma chansar på pencilin.
jag vill bara vara hemma till fångarna på fortet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0