dag 8 - ett ögonblick som förändrade allt

går tillbaka lite till punkt två.
för mitt liv förändrades som mest när det tog slut med christoffer.
kommer nog aldrig glömma den dagen.
för jag hade en sån magkänsla, nått stod inte rätt till.
det plingade på dörren, jag öppnade och såg hans ögon.
jag visste redan då.

vi gick en sväng.
som två främlingar.
"jag vet inte vad jag känner längre"
sen gick vi hem.
jag grät som en idiot.
han höll om mig och jag om honom.

att se honom gå därifrån var tungt.
stod på gatan och kollade efter honom så sjukt länge.
insåg att just där (!) var mitt liv inte detsamma.
dagen efter var otroligt tung.
sen, huxflux, var jag redo att möta singellivet.
och det har jag gjort, med besked!



d e t   h a n d l a r   i n t e   o m   h u r   m a n   h a r   d e t .

d e t   h a n d l a r   o m   h u r   m a n   t a r   d e t .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0