ett pinsamt ögonblick

jag brukar faktiskt inte var den som skäms.
brukar väldigt sällan tycka nått är pinsamt.
men detta var grymt pinsamt.
nästan så pass pinsamt att det inte ska skrivas ner och sparas.
men, ännu en gång var jag inte den som skäms.
så här kommer det.

jag hade varit ute en fredagkväll och blev bjuden på efterfest.
jag och 5 grabbar tog en taxi till Haga för att chilla.
när jag och lägenhetsägaren gick och la oss så ledde det ena till det andra.
efter en stund hade jag en magkänsla att nått var .. fel.
och mycket riktigt...
mensen hade kommit.
och eftersom jag satt över honom kan ni ju tänka er hur han såg ut.

trodde jag skulle skämmas ögonen ur mig.


HAHA!   tur   att   man   vågar   bjuda   på   sig   själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0