jösses amanda.

hudvårdspartyt var hur mysigt som helst.
fick pröva olika behandlingar för ansiktet, läppar och händer.
och det bjöds på kvällsmat i form av mackor, godis och julmust.
massa skratt och lite extramycket skitsnack, alltid kul att träffa nytt folk :)
tack till sofia för en mysig kväll!

nu är jag hemma igen och borde verkligen sova.
men jag såg att snövit hade laddat klart så jag kunde inte hålla mig.
så här sitter jag nu och ser på den mysigaste disneyfilmen nånsin!

- vi vet vilka vi är, fråga henne vem hon och vad hon själv gör här!
- vad är du och vem gör du?! Vad är du? VEM är du, min vän?
- åh. så dumt av mig. Jag är snövit.
- Snövit? PRINSESSAN?
- nåväl min kära simpressa. PRINSESSA. vi heter.. vi är..  vi är...
- Arga som bin!
- ARGA SOM BIN! nej, inte arga som bin. karga som.. vad är det jag säger?!
- ingenting! du står bara där och spottar som en gammal padda!
- va?! vem pottar som en lamad sadda? eh mamma!  
- åh! håll mun och säg åt henne att gå!


jag & sofia i våras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0